به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پدری تیم را برای بازی چهارشنبه بارسا مقابل شاختار دونتسک اوکراین همراهی کرده است، و حتی گفته شده بود او می‌تواند دقایقی نیز در این بازی فرصت به میدان رفتن پیدا کند، اما طبق آخرین گزارش نشریه اسپورت، او امروز هم با تیم تمرین نکرده است و با توجه به وضعیت مصدومیتش، نمی‌تواند در بازی برابر شاختار حاضر شود و با نگاه به این وضعیت، ژاوی نمی‌خواهد ریسک کند و او را برای اولین بار پس از بازگشت از مصدومیت، در بازی بسیار حساسی مانند ال‌کلاسیکو به میدان بفرستد.

با در نظر گرفتن دو ماه مصدومیت او، اینکه بلافاصله پس از بازگشت در ال‌کلاسیکو بازی کند، امری خطرناک و تقریبا غیرممکن است و با این تفاسیر باید حضور او را در ال‌کلاسیکو منتفی بدانیم.

1944015

به گزارش روابط عمومی بارسا، هیچ یک از مصدومان این تیم، روز دوشنبه به تمرینات تیمی نپیوستند. با توجه به اینکه جلسه تمرینی سه شنبه سبک خواهد بود، غیرممکن است که پدری بتواند برای بارسلونا به میدان برود.

به‌ نظر می‌رسد که هواداران برای دیدن دوباره او در ترکیب بارسلونا باید تا روز ۴ نوامبر و بازی این تیم مقابل رئال سوسیه‌داد صبر کنند.

1944016

رئال مادرید هم در آن سمت وضعیت چندان مناسبی ندارد و در تمرینات امشب تونی کروس با بانداژی روی پایش دیده شده است و ادواردو کاماوینگا هم تمرینات را به همراه پزشکان باشگاه ترک کرده است.