به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر در ماه‌های اخیر به طور کامل از ترکیب منچستر یونایتد دور شده بود. کار به جایی رسید که حتی تن هاخ او را در لیست مازاد تیمش قرار داد و بارها به صورت غیرمستقیم اعلام کرد به او نیازی ندارد و نمی‌خواهد او را در تیمش داشته باشد.

مدافع انگلیسی حتی نزدیک درهای خروج باشگاه نیز پیش رفت. در تابستان او فقط یک قدم تا ترک یونایتد و پیوستن به وستهم فاصله داشت اما این انتقال منتفی شد تا او در الدترافورد بماند.

او پس از نیمکت‌نشینی بازوبند کاپیتانی را از دست داد، هو شد، مسخره شد و بارها از سوی رسانه‌ها تحقیر شد، اما بر روی خواسته خود که ماندن در منچستر و به دست آوردن جایگاهش بود، پافشاری کرد.

این مدافع در نهایت به خواسته خود رسید‌. در بازی منچستر یونایتد برابر شفیلد یونایتد، در ترکیب اصلی قرار گرفت و با نمایشی عالی، عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز به دست آورد. او در چند مرحله از بازی هم از سمت هواداران تشویق شد.

1944062

اریک تن هاخ پس از بازی درباره او گفت:«باید بگویم هری دقیقا طوری بازی می‌کند که ما می‌خواهیم. از عملکرد او بسیار راضی هستم و برای او خوشحالم.»

به گفته رسانه‌های انگلیسی، هری مگوایر در بازی برابر منچستر سیتی، برای تیم تن هاخ یک بازیکن کلیدی به شمار می‌رود و قرار است در بدو بازگشت به ترکیب، بار بزرگی بر روی دوشش قرار داده شود.

البته این بازی فرصت بزرگی هم هست تا با مهار بازیکنان خط حمله سیتی، بخصوص ارلینگ هالند، شایستگی‌های خود را کاملا نشان دهد و به بازیکن محبوب تن هاخ تبدیل شود.

شاگردان اریک تن هاخ در روز شنبه ساعت ۱۹ میزبان منچستر سیتی هستند.

1944061