به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پس از مصاف برابر التعاون در دیدار برگشت که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، در واکنش به این سوال که تیمش یک امتیاز به دست آورده یا دو امتیاز را از دست داده است، اینگونه حرف‌هایش را آغاز کرد: فکر می کنم نیمه اول برابر بود و هر دو تیم خیلی منظم بازی کردند. یکی دو موقعیت آنها به ما دادند و یکی دو موقعیت هم ما به آنها دادیم.
او سپس در مورد نیمه دوم اضافه کرد: نیمه دوم خیلی غافلگیرانه با اولین حمله گل خوردیم و یک مقدار دیدیم شانس‌‌مان در حال از دست رفتن است. سعی کردیم روی تعویض هایمان ریسک بیشتری بکنیم تا در مسائل هجومی شانس بیشتری داشته باشیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم فوق العاده بازی کردیم. موقعیت های خیلی زیادی داشتیم که باید سعی می کردیم بهتر استفاده کنیم. دو بار به تیرک زدیم و توپ های خیلی خوبی داشتیم. آن تیم هم یکی دو موقعیت خوب داشت. یک مقدار کم شانس بودیم وگرنه شانس بردن داشتیم. در هر حال همین یک امتیاز هم باعث شد تا شانس داشته باشیم و در روزهای آینده برای صعود تلاش کنیم.
سوال بعدی از محرم نویدکیا در رابطه با عملکرد داور مسابقه و به خصوص صحنه خطای مدافع التعاون روی محمدرضا حسینی بود. او در واکنش به این سوال بیان کرد: فکر می کنم ... 
نویدکیا بعد از کمی مکث ادامه داد: نباید نظر بدهم چون درست نیست. فکر می کنم همین اتفاق در بازی قبلی برای ما رخ داد. به هر حال این ها بحث های داوری هست که باید کارشناسان در موردش صحبت کنند. خیلی نمی توانم... واقعا نمی دانم... واقعا نمی دانم چه چیزی باید بگویم.
سرمربی سپاهان در واکنش به سوال دیگری در مورد عملکرد نه چندان خوب بازیکنانش در زدن ضربات آخر اضافه کرد: باید این را قبول کنیم که ما دو بازی مهم قبلی را از دست داده بودیم و فشار زیادی روی بچه ها بود؛ چون با امید و آرزوی خوبی وارد مسابقات شده بودند. خیلی سرحال بودند و خیلی برای این مسابقات آماده  بودند و این دو بازی گذشته یک مقدار تیم از شرایط ایده آلش خارج شد ولی با بازی ای که انجام دادند، نشان دادند لیاقت دارند که حتی از گروه صعود گروه کنند. اما باید تلاش بیشتری کنیم، از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم. تمرکز بیشتری داشته باشیم ولی خب واقعا باید از بچه هایم تشکر کنم که تمام تلاششان را کردند.بقیه مسائل برعهده من است و من باید جوابکو باشیم و مسئولیت با من است. امیدوارم در بازی های بعدی بهتر باشیم و بهتر بتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.
سوال آخر از سرمربی سپاهان این بود که آیا تعویض های این تیم در بخش هجومی دیر انجام نشده است؟ نویدکیا در واکنش به این سوال بیان کرد: ما با استراتژی خاصی وارد زمین شده بودیم ولی متاسفانه در ابتدای نیمه دوم گل خوردیم و تفکراتمان به هم ریخت. از ان زمان سعی کردیم تغییرات مورد نیاز که می توانند تاثیرگذار باشند را انجام بدهیم. شاید می شد تعویض های آخرمان را یک مقدار زودتر انجام بدهیم ولی بچه هایمان داشتند خوب بازی می کردند و من نمی خواستم این شرایط را به هم بزنم. به همین خاطر اینکار را انجام ندادم و گذاشتم بچه ها تا جایی که می توانند شانس‌شان را امتحان کنند. روی هم رفته فکر می کنم خوب بود.