به گزارش "ورزش سه"، اونانا که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پس از نمایشی درخشان در دروازه اینتر به منچستریونایتد آمد، نتوانسته انتظارات را از این تیم برآورده کند. 

این بازیکن از زمان حضورش در اولدترافورد تا به حال اشتباهات فاحشی داشته که باعث باز شدن دروازه این تیم شده و انتقادات از سوی هواداران و رسانه‌ها از علمکرد او روز به روز در حال افزایش است. 

فردیناند در گفتگو با TNT Sports درباره شرایط این دروازه‎‌بان اظهار داشت:« من فکر می‌کنم یکی از دلایلی که من و داوید دخیا هنوز با هم در ارتباط هستیم همین است. بازیکنانی که با تجربه هستند باید کاری کنند که بازیکنان جدید و جوان احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. 

1940102

وقتی آنها خوب بازی می‌کنند باید احساس اطمینان را به آنها منتقل کرد. وقتی اشتباه می‌کنند، نباید همه فشارها را روی آنها گذاشت. این شرایطی بود که ما با دخیا هم داشتیم. او دوست داشت اعتمادی که هم تیمی‌هایش به او داشتند را احساس کند و ما هم سعی کردیم این اطمینان خاطر را به او بدهیم. 

اونانا هم به دنبال شرایط مشابهی است. اگر هم تیمی‌هایت به تو اعتماد دارند باید با خودت بگویی که بقیه به درک چون من افرادی را می‌شناسم که واقعا برایم مهم هستند و آنها به من اعتماد دارند. این کاری است که بازیکنان باتجربه یونایتد در حال حاضر باید برای او انجام دهند.»