به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در تابستان 2022 و در اقدامی غیرمنتظره تصمیم به ترک سانتیاگو برنابئو گرفت و راهی منچستریونایتد شد تا تجربه جدیدی را به دست آورد. 

این بازیکن در اولین فصل حضورش در اولدترافورد به یکی از ستاره‌های تیم اریک تن‌هاخ تبدیل شد و توانست عملکردی خیره‌کننده را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و تحسین بسیاری از هواداران و کارشناسان و رسانه‌ها را برانگیزد. 

با این حال شرایط این در فصل جدید برای او متفاوت پیش رفته است. خطاهای متعدد روی او باعث شد که این ستاره برزیلی با مصدومیت‌هایی مواجه شود و بعضی از فوتبال‌دوستان هم معتقد هستند که سبک بازی سرمربی هلندی یونایتد در این فصل با او سازگار نیست. 

1935420

حالا نشریه اسپانیایی ناسیونال خبر داده که کاسمیرو از این که تصمیم به ترک رئال مادرید گرفته و به منچستریونایتد ملحق شده پشیمان است و باور دارد که این تصمیمی عجولانه و اشتباه بوده است. 

او به این نتیجه رسیده که دوران حضورش در جمع شیاطین سرخ چندان طولانی نخواهد بود و نبود ثبات کافی در این باشگاه باعث شده که نگران آینده‌اش باشد و این احتمال را بدهد که به زودی از جمع بازیکنان این تیم جدا شود.

پیش از این گفته شده بود که یونایتد از وضعیت کاسمیرو در این فصل راضی نیست و در حال بررسی شرایط چند هافبک از جمله ژوائو نوس از بنفیکاست تا جایگزینی را برای او به خدمت بگیرد.