به نظر می‌رسد در بایرن مونیخ نسبت به استفاده از سیستم 3 دفاعه شک و شبهه‌هایی وجود دارد

عدم پذیرش درخواست‌های روبرت لواندوفسکی و سرژ گنابری برای تمدید قرارداد، نا‌امیدی از زابیتسر، علاقه به انکونکو، اشلوتربک و لایمر و بررسی مقدار هزینه‌ای که باشگاه برای تابستان پیش‌رو باید انجام دهد، نگاهی داریم به گزارش مفصل نشریه کیکر از نقل و انتقالات بایرن مونیخ:

به گزارش طرفداری و به نقل از کیکر، گر‌چه رویکرد اصلی سران بایرن مونیخ این است که روبرت لواندوفسکی تا پیش از پایان قراردادش فروخته نشود، با این حال احتمال جدایی او در تابستان آتی در ازای مبلغی بیش از 40 میلیون یورو وجود دارد. باشگاه قصد ندارد که با افزایش حقوق لواندوفسکی موافقت کند. اما روبرت لواندوفسکی تنها ستاره بایرن مونیخ نیست که در آستانه ترک این باشگاه قرار دارد. مذاکرات باواریایی‌ها با سرژ گنابری به بن‌بست خورده است. طبق گفته برخی از منابع درون باشگاه این مذاکرات طی چهار ماه گذشته ادامه داشته است. خواسته‌های این بازیکن برای افزایش قابل توجه حقوقش قطعا بر‌آورده نخواهد شد. همچنین گفتنی است، کریستوفر انکونکو که اخیرا به بایرن مونیخ لینک شده تنها در صورتی که سرژ گنابری یا روبرت لواندوفسکی به فروش برسند، یک گزینه بسیار گران و البته جالب برای باشگاه خواهد بود.

برنامه‌های بایرن مونیخ برای پست‌های هافبک و دفاع

سران بایرن مونیخ از عملکرد مارسل زابیتسر پس از هزینه 15 میلیون یورویی که برای به خدمت گرفتن او از لایپزیش کردند، بسیار نا‌امید هستند. اگر باشگاه قصد داشته باشد تا ضرر بیشتری از این سرمایه گذاری خود متحمل نشود، فروش این هافبک اتریشی در تابستان آتی در نظر گرفته می‌شود. حال با‌ توجه به جدایی کورنتین تولیسو و فروش احتمالی زابیتسر در تابستان پیش رو، جا‌های خالی جدیدی در خط هافبک بایرن مونیخ ایجاد خواهد شد. ناگلزمان برای فصل جدید علاقه دارد که یک هافبک شماره 6 در ترکیب خود داشته باشد. این مربی از کنراد لایمر به عنوان یک هیولا توپ گیری یاد می‌کند و علاقه دارد که باری دیگر در بایرن با او کار کند. قرارداد لایمر در سال 2023 با لایپزیش به پایان می‌رسد و به نظر نمی‌رسد این بازیکن قصدی برای تمدید قرارداد خود داشته باشد. در خط دفاعی نیز نصیر مزروعی برای دفاع راست و نیکو اشلوتربک برای دفاع میانی از گزینه‌های بایرن مونیخ هستند.

شک و شبهه مدیران بایرن مونیخ در رابطه با سیستم 3 دفاعه یولیان ناگلزمان

مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی این موضوع که آیا حذف در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل کیفیت ترکیب بوده یا سیستم یولیان ناگلزمان، هستند. استفاده از سیستم 3 دفاعه برای مدیران بحث بر‌انگیز است و این احساس وجود دارد که بازگشت به اصول اولیه بایرن و استفاده از 4 دفاع، بهترین راه‌حل باشد. سران باشگاه بر اساس تحلیل خود از این فصل تصمیم می‌گیرند که آیا باید برای این پنجره نقل و انتقالاتی ریسک‌های مالی بیشتری را بپذیرند یا خیر.