به گزارش "ورزش‌ سه"، بیشترین تغییراتی که سپاهان در فصل جدید نسبت به فصل گذشته تجربه کرده، مربوط به بخش میانی زمین است؛ جایی که جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز در مدار تفکرات مورایس قرار نگرفتند و جدا شدند و از سوی دیگر یاسین سلمانی هم نغمه جدایی سر کرد.

مورایس با وجود جدایی چندین بازیکن وسواس زیادی در استخدام نفرات جدید به خرج داد و سرانجام پس از چندین ماه خبر جذب برایان دابو توسط رسانه‌ها منتشر شد که البته این بازیکن به دلیل قوانین جدید فوتبال ایران تا دیدار برابر صنعت نفت آبادان نتوانست برای تیمش به میدان برود.

دیدار برابر آلمالیق اولین حضور آسیایی دابو برای سپاهان و همینطور اولین حضور ثابت او در روزی بود که محمد کریمی بازیکن هم پستی او به دلیل مصدومیت غایب بود. او مانند دقایق کوتاه حضور مقابل نفت آبادان مغز متفکر سپاهان بود و در فاز دفاعی هم به خوبی از هوش خود برای پیش بینی حرکات بعدی بازیکنان تیم حریف استفاده می‌کرد. قدرت بدنی و قامت مناسب این بازیکن هم عامل دیگری در برتری او مقابل بازیکنان حریف بود و نشان داد کاپیتان اول سپاهان در بازی‌های آینده رقیبی جدی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا کرده است.