به گزارش "ورزش سه"، میلان و پاری سن ژرمن امشب در بازی جذاب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم خواهند رفت.

رونالدینیو افسانه‌ای یکی از بازیکنانی است که سابقه بازی کردن با پیراهن هر دو تیم را در کارنامه دارد. او پیش بینی می‌کند که دو تیم امشب یک دیدار جذاب را رقم بزنند.

اسطوره برزیلی در گفتگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت درباره بازی امشب گفت:"میلان و پاری سن ژرمن تیم های بزرگی هستند. من نمی‌توانم نتیجه بازی امشب را پیش بینی کنم. انتظار یک بازی باشکوه را دارم و امیدوارم بتوانم در ورزشگاه باشم، هم برای بازی رفت و هم برای بازی برگشت."

1944740

رونالدینیو توضیح داد که چرا تمایل دارد با حضور در ورزشگاه این بازی را تماشا کند:"چون آن‌ها دو باشگاهی هستند که من آن‌ها را در قلبم نگه داشته‌ام؛ دو تیمی که در آن‌ها بازی کردم و خیلی خوشحال بودم، بنابراین در ارزیابی‌ام به دلایل احساسی تحت تأثیر قرار می‌گیرم. به دلیل تاریخ، شکوه و بازیکنان سرشناسی که هر دو تیم دارند من انتظار دو چالش فوق العاده را دارم."

او درباره وضعیت میلان گفت:"میلان با نیوکسل و بوروسیا دورتموند دو بازی خوب انجام داد اما گلی نزد. اکنون آنها مجبور به شکستن این طلسم هستند و این مقابل پاری سن ژرمن اصلا آسان نیست. پاری سن ژرمن زیر نظر انریکه در مسیر رشد قرار دارد. از من نخواهید که نتیجه بازی را پیش بینی کنم چون قلبم به دو قسمت تقسیم شده است."