به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در رئال مادرید به مصدومیت‌های متوالی معروف بود. این به خصوص در سال‌های آخر حضورش در رئال مادرید نمود بیشتری هم پیدا کرد و ستاره‌ای که قرار بود بهترین جانشین برای رونالدو پس از جدایی او در سال 2018 باشد، بیشتر مقاطع فصل را به دلیل مصدومیت از دست می‌داد و در نهایت سال گذشته با اتمام قراردادش از رئال رفت و کمی بعد نیز بازنشسته شد.

1890148

بیل که در سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست، تا هفته دهم چهارمین فصل حضوش در رئال، 25.4 درصد بازی‌ها را از دست داده بود. او در 46 بازی از 181 بازی ممکن غایب بود.

1803940

جالب اینکه پدری در بارسلونا شرایطی حتی بدتر دارد.

استعداد جوان بارسلونا که از سال 2020 در بارسا بازی می‌کند و این چهارمین فصل حضور او در جمع آبی و اناری‌هاست تا هفته دهم فصل جاری در مجموع 35.8 درصد بازی‌های بارسا را از دست داده است. او از 173 بازی ممکن در 62 بازی به دلیل مصدومیت حضور نداشته است.

پدری دو ماه اخیر را نیز دور از میدان بوده و ال‌کلاسیکوی شنبه را نیز قطعا از دست خواهد داد. ژاوی دو روز پیش گفت که بازگشت زودهنگام پدری ریسک مصدومیت مجدد او را افزایش خواهد داد.

1644293

پدری در اولین فصل حضورش در بارسا تمام بازی‌ها را به میدان رفت و سپس برای تیم ملی اسپانیا و تیم المپیک این کشور نیز بازی کرد. تعدد بازی‌ها باعث اولین مصدومیت جدی او شد و روند این مصدومیت‌ها تا کنون نیز ادامه داشته است.