به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید روز شنبه در ورزشگاه المپیک مقابل همدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. حواشی و اخبار این ال‌کلاسیکو از روزهای گذشته آغاز شده است و هر چقدر نزدیک‌تر می‌شویم این اخبار نیز بیشتر می‌شوند. از گمانه‌زنی‌ها درباره رسیدن بازیکنان مصدوم دو تیم به بازی، تا تحریم بازی توسط فلورنتینو پرز به دلیل توهین سخنگوی بارسلونا به وینیسیوس جونیور.

اما مهم‌ترین اتفاقات این بازی در درون زمین رقم خواهند خورد و حضور یا عدم حضور بازیکنان، در صدر اخبار و حواشی بازی قرار دارند. یکی از بازیکنانی که با تمام وجودش مایل است که به این بازی برسد، روبرت لواندوفسکی، ستاره خط حمله بارسلونا است.

1945375

طبق اخبار نشریات اسپانیایی، لوا دائما در حال مشورت با پزشکان باشگاه و انجام تمرینات اختصاصی است تا حداقل دقایقی بتواند در زمین حضور داشته باشد و به تیمش برای بردن ال‌کلاسیکو کمک کند.

او در بازی برابر پورتو مصدوم و زمان برگشتش اوایل ماه نوامبر میلادی تخمین زده شد اما قصد دارد هر چه در توان دارد بگذارد تا چند روز زودتر از موعد به بازی در زمین چمن برگردد.

برخی منابع نزدیک به باشگاه اعلام کرده‌اند او می‌تواند ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بازی کند و توان حضور در زمین برای دقایق بیشتر را ندارد.

1945376