به گزارش "ورزش سه"، پس از برتری پراهمیت و نزدیک استقلال برابر آلومینیوم اراک، بیشتر اعضای کادر و بازیکنان این تیم از نحوه قضاوت داور در این مسابقه ناراضی بودند. موضوعی که در خصوص حمیدرضا رجبی هم صدق می کرد و این مربی باسابقه، در خصوص این موضوع با خبرنگاران در میکسدزون به صحبت پرداخت که در ادامه می خوانید؛

او در خصوص نتیجه گفت: « این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. عملکرد قابل قبولی ارائه کردیم و بازی در نیمه اول کاملاً تحت کنترل ما بود. موقعیت‌های متعددی ساختیم و نظم بسیار خوبی داشتیم.»

رجبی در رابطه با روند بازی گفت: «تا قبل از اخراج بازیکن، کنترل مسابقه در اختیار استقلال بود و آلومینیوم موقعیت خاصی نداشت. یک فرصت تک به تک با دروازه‌بان داشتیم که مهرداد محمدی ازخودگذشتگی کرد و توپ را به گوستاوو بلانکو پاس داد که گل نشد.»

1945793

عملکرد گوستاوو بلانکو هم مورد پرسش از رجبی قرار گرفت که او در جواب گفت: «او بازیکنی باکلاس است و در آینده خیلی بهتر از این ظاهر می‌شود. گوستاوو هنوز به هماهنگی و شرایط بازی نرسیده است، اما یک پاس خوب داد که مدافع حریف، توپ را از دهانه دروازه خارج کرد.»

اما نقطه عطف صحبت های این مربی، انتقاد از داوری بود: «واقعاً توقع دارم همانطور که داوران برای رقبای ما سوت می‌زنند، برای ما هم قضاوت کنند و رفتار مشابهی با استقلال داشته باشند.»

شکایت قرمزها از استقلال، آخرین سوال خبرنگاران از دستیار نکونام بود که در این خصوص گفت: «قبل از مسابقه، شرایطی برای ما درست کردند تا استقلال را از لحاظ روانی به هم بریزند. با این حال بچه‌ها تمرکز کافی داشتند و به موفقیت استقلال فکر می‌کردند. در این مسابقه با وجود اینکه 10 نفره شدیم، بازی قابل قبولی ارائه کردیم و پیروز شدیم.»