به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فصل جدید را خوب شروع نکرد و حالا در شرایطی که در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد باید به مصاف منچسترسیتی برود. 

شاگردان تن‌هاخ موفق شده‌اند سه پیروزی متوالی در دیدارهای اخیر به دست آورند تا کمی از شرایط بحرانی دور شوند اما کیون معتقد است که سرمربی این تیم همچنان در خطر اخراج از این باشگاه است و شرایطش چندان خوب نیست. 

1942137

او در گفتگو با تاک اسپورت درباره وضعیت شیاطین سرخ اظهار داشت:« من عملکرد متقاعد کننده‌ای از منچستریونایتد در حال حاضر نمی‌بینم. آنها کنترل دیدارها را در اختیار ندارند و این در حالی است که بازیکنان خوبی برای انجام این کار در اختیار دارند. 

بازی برابر منچسترسیتی فشار زیادی به او وارد خواهد کرد. هرچند باید اعتراف کنیم که کسی انتظار دارد که آنها در این بازی پیروز شوند و همین نکته مثبت بسیار مهمی برای او خواهد بود. باور دارم که سیتی در این بازی پیروز می‌شود. 

اگر مورینیو به جای او روی نیمکت این تیم بود، اطمینان دارم که تمامی بازیکنان سابق یونایتد به دنبال این بودند که او را هرچه زودتر بیرون کنند. شاید روابط عمومی تن‌هاخ خیلی خوبی است اما در حال عملکرد این مربی قانع کننده نیست. این بازی فرصت بزرگی برای او است اما بعید به نظر می‌رسد که سیتی باز هم دچار لغزش شود.»