به گزارش ورزش سه، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال سرانجام در بازی با آلومینیوم به میدان رفت تا انتظارها برای حضور و رونمایی از این بازیکن به پایان برسد، اما این مهاجم آنطور که باید در سی دقیقه زمانی که در اختیار داشت نتوانست فعالیت خاصی در زمین انجام دهد و چشم‌ها را به خود خیره کند.

این مهاجم آرژانتینی به دلیل عدم ثبت قرار داد برای مدتی از تمرینات گروهی استقلال دور بود و پس از آن مدت زیادی نیست که در تمرینات گروهی آبی پوشان اضافه شده است و طبیعی بود که در این مسابقه سخت، پربرخورد و درگیرانه نتواند فعالیت خاصی داشته باشد و در جریان مسابقه قرار بگیرد.

1945844

اما نکته قابل توجه اعتقاد نکونام به این بازیکن بود، او در مدت زمان کوتاه خود در زمین چندین مرتبه به کنار خط آمد و با جواد نکونام به گفتگو پرداخت و حتی پس از اخراج محمد مرادمند این گفتگو طولانی‌تر شد و بلانکو پس از آن صحنه به مراتب برای حضور در کارهای دفاعی به ویژه روی ضربات کرنر و آزاد به خط دفاعی آبی پوشان کمک می‌کرد.

چیزی که در این مسابقه واضح بود بدن او نسبت به دیگر بازیکنان استقلال عقب‌تر است و این عدم آمادگی باعث شده بود که در این مسابقه در برخی صحنه‌ها عملکرد ضعیفی داشته باشد، اما در همین مدت کوتاه او با پاس رو به جلو و زمینی امید حامدی فر را صاحب موقعیت کرد تا نشان دهد از درک فوتبالی بالایی برخوردار است.

1945845

بلانکو با توجه به رزومه قابل قبولی که دارد و اعتقاد ویژه‌ای که جواد نکونام به این بازیکن دارد، در هفته‌های آینده می‌تواند به یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال تبدیل شود، البته او رقبای سرسختی مانند رمضانی و مطهری را هم در کنار خود میبیند که این باعث جذاب‌تر شدن رقابت در خط حمله استقلال خواهد شد.