به گزارش ورزش سه قبل از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان حاشیه عجیبی برای محمدحسین کنعانی‌زادگان ایجاد شد که تا حدی خودش در این ماجرا مقصر بود.کمپانی در یک برنامه تلویزیونی با اغراق در مورد قیمت خودرویی که توانسته حواله آن را به خاطر حضور در جام جهانی مال خود کند، کاری کرد تا تعداد زیادی از ورزشکاران رشته‌های دیگر او را سیبل کرده و از این دستاورد مالی عظیمی که فقط برای فوتبالیست‌های ملی به دست می‌آید، گلایه کنند.
با این حال حسین این ماجرا را با یک عذرخواهی اینستاگرامی و ادامه ندادن به این حاشیه در مصاحبه‌هایش تمام کرد.کنعانی مقابل استقلال تاجیکستان موفق شد به کمک گولسیانی و بیرانوند یک کلین شیت آسیایی دیگر ثبت کنند.هر چند کنعانی در  دقایق ابتدایی آن مسابقه به خاطر آن پنالتی کمی گیج و دستپاچه به نظر می‌رسید اما کم کم خودش را جمع کرد و تبدیل به همان مدفع مستحکم قبلی شد.

1921468

حسین به همراه هم تیمی‌هایش بعد از یک ریکاوری و یک روز استراحت از جمعه عصر برای تقابل با ملوان استارت زد.تیمی که  به نوعی در آن احیا شد و حتما خاطرات شیرینی از حضور در انزلی و بازی برای قوی سپید دارد.دوران حضور کنعانی در انزلی روزهای راحتی برای او نبود. مدافع ماهشهری پرسپولیس بعد از انتقال ناموفق به فوتبال پرتغال و باشگاه بیرامار برگشت تا برای خدمت سربازی در ملوان بازی کند که اتفاقا دوره بلوغ او شد و از همین باشگاه به تیم ملی رسید.

1945923

حالا کمپانی اولین بازی لیگ برتری‌اش در کنار گولسیانی را تجربه خواهد کرد و باید از دروازه تیمش مقابل یکی از جوان‌ترین و شاید پدیده این فصل لیگ دفاع کند اما حسین حالا آنقدر باتجربه هست که بعد از سکوت مقابل انتقادهای کشتی‌گیران و سایر ورزشکاران حالا حضوری پرهیاهو در انزلی و در زمین فوتبال خواهد داشت.