به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در این تابستان پس از هشت فصل از سرخ‌ها جدا شد تا مسیر جدیدی را در فوتبل خود در اصفهان تجربه کند.

کمال در ابتدای فصل در اردوی ذوب آهن دچار مصدومیت شد و پس از آن وقتی به زمین رفت نتوانست آنطور که باید انتظارات را برآوره کند. همه تصور می‌کردند کمال کامیابی‌نیا با بازوبند این تیم جزو نفرات کلیدی محمد ربیعی باشد ولی او نیازمند جنگیدن بیشتر برای به دست آوردن این جایگاه است.

کمال حالا مهرداد رضایی و فردین یوسفی و حتی عرفان معصومی و پویا مختاری جوان را در رقابت با خود در خط هافبک تراکتور می‌بیند و با ترکیب اصلی فاصله دارد.

ربیعی هم روز گذشته در کنفرانسش گفت که اگر نفرات تعویضی نتوانند خواسته مدنظرش را پیاده کنند، در بازی بعدی حتی یک دقیقه هم به آنها بازی نخواهد داد. این اتفاقی است که در بازی ذوب آهن مقابل تراکتور هم برای کمال کامیابی‌نیا رخ داد و هم برای مجید علیاری که هر دو پیش‌تر بازیکنان تاثیرگذاری در پرسپولیس و مس رفسنجان بودند اما الان باید خیلی بیشتر بجنگند تا جایگاه خود را در لیگ به عنوان بازیکن ثابت پس بگیرند.

البته شاید کمال کامیابی‌نیا همچنان در جو جدایی از پرسپولیس باشد و این اتفاق برای بازیکنانی که سالها به جو یک تیم بزرگ عادت کرده‌اند ممکن است رخ بدهد و حالا کمال باید در چالش جدید خود با ذهنیت متفاوتی تلاش کند.