به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش خوبی که در دیدار شب گذشته مقابل استقلال داشتند و بازی هجومی که در نیمه دوم به نمایش گذاشتند، در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند، اما داوری این بازی جنجال‌های زیادی داشت که ایرالکویی‌ها نیز نسبت به آن گلایه دارند.

باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار 8 صحنه مشکوک داوری که در آن سید رضا مهدوی، داور مسابقه تصمیم‌های اشتباه گرفته و از اعلام پنالتی، ندادن کارت قرمز و... صرف نظر کرده، رونمایی داشته و ویدئویی آن را با عنوان «صحنه‌هایی که تشخیص آنها سخت نیست، اما برعکس سوت زده شد!» منتشر کرده است.

اولین صحنه مورد اشاره آلومینیوم مربوط به دقیقه 10 می‌شود که آرمان رمضانی، مهاجم استقلال با تکل روی پای محمد خلیفه، گلر اراکی‌ها آمد و حالا تیم مهمان مدعی است که رمضانی باید در این صحنه اخراج می‌شد.

ویدئو: 314871

باشگاه آلومینیوم همچنین مدعی است که روزبه چشمی و آرمین سهرابیان، دو مدافع میانی استقلال، باید در طول مسابقه کارت زرد می‌گرفتند و علاوه بر آن هم محمدحسین مرادمند در صحنه درگیری، بخاطر جلوگیری از شروع مجدد بازی و در ادامه درگیری، باید 2 کارت زرد پیاپی می‌گرفت و آخرین صحنه مورد اشاره نیز، مربوط به برخورد مشکوک سید حسین حسینی با رضا جبیره می‌شود که پنالتی اعلام نشد و اراکی‌ها تاکید دارند خطا و اخراج گلر آبی‌ها باید گرفته می‌شد که این اتفاق‌ها نیفتاد.