به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که در این فصل به سپاهان پیوسته، توانسته طی 6 دیدار برای این تیم 6 گل به ثمر برساند و از این حیث آماری ویژه در جمع طلایی‌پوشان به نام خود کند. نکته جالب توجه اینجاست که رضا اسدی در این فصل تنها در یک دیدار لیگ قهرمانان آسیا و جدال مقابل نیروی هوایی عراق موفق به ثبت گل به نام خود نشده است.

او در لیگ مقابل استقلال، پیکان ، ذوب آهن، نفت آبادان و تراکتور موفق شده برای طلایی‌پوشان گل بزند و در صورتی که در جدال این هفته تیمش برابر نساجی قائمشهر نیز گل بزند، رکورد جالبی را در تاریخ لیگ برتر به نام خود خواهد کرد و تنها بازیکنی لقب می‌گیرد که طی 6 بازی لیگ برتر برای تیمش به صورت پیاپی گل زده است.

همانطور که گفته شد رضا اسدی در شرایطی اکنون صدرنشین جدول گلزنان این فصل از لیگ برتر با 5 گل زده قرار گرفته و روزهای طلایی‌ را با این تیم پشت سر می‌گذارد که در صورت گلزنی مقابل نساجی قائمشهر از علی کریمی (استیل آذین) با 5 گل زده پیاپی عبور خواهد کرد و این رکورد را به نام خود خواهد زد.

رضا اسدی در فصل گذشته تا روز پایانی در کورس آقای گلی قرار داشت و در نهایت این عنوان را به شهریار مغانلو واگذار کرد. او در این فصل راهی سپاهان شده و باید دید قادر خواهد بود با تداوم این درخشش کفش طلای این فصل را به نام خود کرده و بار دیگر عنوان آقای گل لیگ از آن بازیکنی از تیم سپاهان شود یا خیر.