به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته، میکل کمپس با انتشار توییتی به وینیسیوس جونیور توهین کرد. هواداران خشمگین رئال مادرید به سرعت به صفحات اجتماعی او هجوم بردند و از او به شدت انتقاد کردند.

او در نهایت مجبور به حذف توییتش شد اما دیگر چیزی نگفت و عذرخواهی نکرد. باشگاه بارسلونا هم در ابتدا واکنش خاصی نشان نداد و همین باعث شد فلورنتینو پرز در اعتراض به این اتفاق، سفرش به بارسلونا برای دیدن بازی از نزدیک را کنسل کند.

بازیکنان بارسلونا در مصاحبه‌هایی از وینیسیوس جونیور حمایت کردند و سبک بازی او را یک سبک عادی در فوتبال دانستند. گاوی حتی در حمایت از وینیسیوس، اعتراف کرد که سبک بازی خودش نیز نفرت‌انگیز است و به حدی است که حتی مادرش هم بازی‌های او را تماشا نمی‌کند.

1946173

در ادامه بالاخره باشگاه بارسلونا واکنش نشان داد و کمپس را از حضور در بازی بسکتبال بارسلونا مقابل رئال مادرید محروم کرد. این تصمیم و تنبیه هم با اعتراض همراه بود و بسیاری آن را «بی‌معنی» و «غیرمنطقی» خواندند.

از همان ابتدا گفته شد که این تنبیه فقط مختص به ال‌کلاسیکوی بسکتبال است و حالا مشخص شد که خبرها درست بود. میکل کمپس، در استادیوم المپیک حضور دارد و از نزدیک شاهد ال‌کلاسیکوی امروز است.