به گزارش "ورزش سه"، آخرین نقل و انتقال تابستانی مس رفسنجان، یک بازیکن قدیمی و نام آشنا بود که قرارداد او دقیقا در روز دیدار برابر استقلال اعلام شد. لوسیانو پریرا که فصل قبل نیز برای مسی ها به میدان رفته بود، چند ماه پس از پایان لیگ، قراردادش را تمدید کرد.

شیمبا که سالیان سال است در فوتبال ایران حضور دارد، در دیدار امروز برابر پیکان یک گل تماشایی را به ثمر رساند و مس را از تیم رسول خطیبی پیش انداخت تا فقط سه روز با ثبت یک رکورد تاریخی فاصله داشته باشد.

لوسیانو پریرا در شرایطی این گل را به ثمر رساند که سیزده روز پیش تولد 40 سالگی خود را جشن گرفت. در واقع او با 40 سال و پانزده روز، تنها سه روز تا ثبت رکورد مسن ترین گلزن تاریخ لیگ برتر فاصله داشت و یا اینکه اگر دو روز فاصله کمتر میان تاریخ تولدهای دو بازیکن بود، آنها با یکدیگر برابر می شدند.

945540

این رکورد در اختیار سهراب بختیاری زاده است که رد لیگ سیزدهم برای استقلال خوزستان به میدان می رفت و موفق شد در روزی که 40 سال و هفده روز سن داشت، برای تیمش گلزنی کند.

بدین ترتیب این رکورد شخصی فقط بخاطر 2 روز همچنان در اختیار بختیاری زاده است ولی شیمبا این فرصت را دارد تا در ادامه فصل و با یک گل دیگر، این رکورد را به خودش اختصاص دهد.