به گزارش "ورزش سه"، بازی این دو تیم در هفته دهم لیگ برتر انگلیس در خانه بورنموث برگزار شد. بازی در دقیقه 88، 2-1 به سود بورنموث در جریان بود که جی رودریگز، مهاجم برنلی، پاس ناتان ردموند را به تور دروازه رساند و فکر کرد که گل تساوی را به ثمر رسانده است. داور در ابتدا این گل را آفساید اعلام کرد، بعد از بررسی مجدد در ابتدا گل را پذیرفت و باز هم به پیشنهاد داور اتاق، صحنه را بررسی کرد و دوباره آن را آفساید اعلام کرد.

این فرایند بیش از 5 دقیقه طول کشید تا رکورد بررسی صحنه بشکند. طولانی‌ترین بررسی VAR قبلی، سه دقیقه و 45 ثانیه بود، زمانی که دیوید مک‌گولدریک در نوامبر 2019 گل شفیلد یونایتد مقابل تاتنهام را نهایتا مردود اعلام کرد. فرایند بررسی صحنه و طولانی شدن آن بار دیگر بحث‌های داوری و کارایی سیستم ویدیویی را مورد سوال قرار داد. برخی در مورد این صحبت می‌کردند که چگونه ممکن است یک داور صحنه‌ای را در کمتر از 5 دقیق یکبار آفساید ببیند و یک بار دیگر گل را سالم در نظر داشته باشد. برخی هم در مورد وقفه طولانی 5 دقیقه‌ای صحبت کردند که باعث کند شدن روند بازی شد و عملا تیم میهمان را از تب و تاب زدن گل مساوی انداخت.

1946494

برنلی اکنون در 8 بازی از 10 بازی اول خود در لیگ برتر شکست خورده است و در رده نوزدهم جدول قرار دارد. سه امتیاز برای بورنموث هم حیاتی بود و آنها توانستند کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرند.