به گزارش "ورزش سه"، الانگا در سال 2021 از آکادمی منچستریونایتد به تیم اول ملحق شد و این فرصت را داشت که در کنار رونالدو به میدان برود و تجربیات بسیاری به دست آورد. 

او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت منچستریونایتد را ترک کند و راهی ناتینگام فارست شد تا فرصت بیشتری برای بازی در این تیم داشته باشد و بتواند مهارتش را در زمین بازی نشان دهد. 

این بازیکن در گفتگو با دیلی میل درباره بازی کنار ستاره‌های یونایتد اظهار داشت:« من چیزهای بسیاری از کریستیانو رونالدو که بهترین بازیکن دنیاست یاد گرفتم. همچنین از برونو فرناندز، رافائل واران و کاسمیرو هم درس‌های زیادی گرفتم. 

1946621

می‌توانم از تمامی بازیکنان این تیم اسم ببرم چون همه آنها بازیکنانی در سطح و کلاس جهانی هستند و نه فقط به خاطر کاری که در زمین بازی انجام می‌دهند، بلکه به خاطر این که در بیرون از زمین هم نظم خاصی دارند و می‌دانند که چطور باید از خودشان و شرایط خوبی که دارند مراقبت کنند. 

اما باید این را بگویم که مارکوس رشفورد بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده‌ام. او همه ویژگی‌های لازم را دارد، سرعت، مهارت، شوتزنی، ضربه پایانی، سبک بازی او در فصل گذشته فوق العاده بود. او در بیرون از زمین هم عالی است و بارها به من کمک کرد که از شرایط سخت عبور کنم.»