به گزارش "ورزش سه"، امشب در دربی شهر منچستر، منچستریونایتد در خانه و در ورزشگاه اولدترافورد به‌مصاف منچسترسیتی رفته است. این تیم روی یک ضربه پنالتی که روی اشتباه بی‌مورد راسموس هویلوند توسط ارلینگ هالند، گل اول را در خانه دریافت کرد و بعد از این گل هم تحت فشار حملات سیتی قرار داشت و حتی این تیم می‌رفت تا با شکست 2-0 به رختکن برود که آندره اونانا مانع این اتفاق شد.

1946949

در دقیقه 45+4، برناردو سیلوا از سمت چپ خط حمله در محوطه جریمه ارسالی را روی دروازه انجام داد که به خوبی روی سر هالند و دور از مدافعان یونایتد ، جفت و جور شد و او هم ضربه سرش را به بهترین شکل ممکن به سمت چهارچوب تیم یونایتد فرستاد، اما اونانا موفق شد با یک سیو پرشی زیبا از فاصله بسیار کم، واکنش مناسبی روی توپ داشته باشد و توپ را از دروازه اش دور کند تا کار یونایتد برای برگشت به بازی در نیمه دوم، دست‌یافتنی باقی بماند.

1946950

بعد از شروع کابوس‌وار این دومین دیداری است که اونانا موفق می‌شود با درخشش در آن روی نتیجه تیمش تأثیر مثبتی بگذارد. این دروازه‌بان نیجریه‌ای در بازی قبلی تیمش مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با یک سیو درخشان دقیقه آخر و همچنین دریافت یک پنالتی، بیشترین نقش را در پیروزی 1-0 خانگی تیمش داشته باشد و برای اولین بار از زمان حضورش عنوان بهترین بازیکن میدان را کسب کند.