به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد در چهارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه در ورزشگاه الدترافورد در دربی بزرگ شهر منچستر میزبان منچسترسیتی بود که در برابر این تیم حرفی برای گفتن نداشت و بازی را با نتیجه 3-0 مقابل چشم هواداران واگذار کرد و حتی اگر چند مورد سیوهای آندره اونانا رقم نمی خورد این تیم می توانست با نتیجه سنگین‌تری هم این بازی را واگذار کند.

در پایان بازی و در بخش تحلیلی شبکه اسکای اسپورت، روی کین، کاپیتان و ستاره سابق یونایتد در دوران اوج این تیم تحت هدایت الکس فرگوسن، در مورد وضعیت باشگاه محبوبش گفت: "این تیم به قدری از چیزی که باید باشد فاصله دارد که رغبت نمی‌کنم بازی ها را ببینم. نمی دانم چه بگویم یا چه کاری می شود کرد."

1947043

تیم منچستریونایتد از سال 2013 به مدت 10 سال است که موفق نشده است به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. این تیم امسال هم تاکنون با این نتایج در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفته است، جایی که اصلا طرفداران این تیم را که خود را بزرگترین باشگاه دنیا می‌دانند را راضی نمی‌کند. در هفته های اخیر انتقادات از نحوه مدیریت باشگاه تا نحوه هدایت تیم توسط اریک تن‌هاخ، همه چیز در یونایتد مورد انتقاد کارشناسان و هواداران در شبکه های اجتماعی قرار داشته است.