به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد در چهارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه در ورزشگاه اولترافورد در دربی بزرگ شهر منچستر میزبان منچسترسیتی بود. تیم میهمان با ارائه یک بازی کاملا برتر توانست نتیجه قاطع 3-0 را بدست آورد و حتی اگر چند سیوهای آندره اونانا اتفاق نمی‌افتاد این تیم می‌توانست با نتیجه بهتری هم این بازی را پیروز شود. گواردیولا بعد از بازی از عملکرد تیمش به خصوص برناردو سیلوا ابراز رضایت کرد.

عملکرد تیم و بازی امشب؟
"در ابتدا کمی اجازه دادیم بین خطوط حرکت کنند. اما نیمه دوم عالی بود. فصل قبل اینجا شکست خوردیم اما این فصل پیروز شدیم و همیشه بردن در اولدترافورد معنی دیگری می‌دهد. گل دوم خیلی به ما کمک کرد. در بین دو نیمه حرف زدیم. ما به موقع اقدام کردیم و این گل یکی از لحظات کلیدی بازی بود. در هفت دقیقه اول کاملا گم شده بودیم و کارهای ساده را هم در زمین انجام نمی‌دادیم. این ساده به نظر می رسد اما اینطور نیست. ما برای یونایتد احترام قائلیم ولی نیمه دوم را در بهترین ورژن خودمان بودیم."

1947031

عملکرد برناردو سیلوا که یک پاس گل هم داد؟
"او چیزی فراتر از "خوب" است. او می‌تواند شماره 9 کاذب باشد و خوب پاس بدهد. ما عاشق او هستیم. او همیشه به من می گفت عاشق بازی کردن در این ورزشگاه (اولدترافورد) است. من میتوانم ده دقیقه از اهمیت او برای تیمم برایتان حرف بزنم. او اهل لباس های برند، ماشین های عجیب و غریب و این چیزها نیست. همه در رختکن عاشق او هستند. در تابستان واقعا ترسیدیم که او را از دست بدهیم. چون واقعا به هیچ وجه قابل جایگزینی نیست. او یکی از بهترین بازیکنانی است که دیده ام. یکی از بهترین ها است چون باهوش است و خوب تمرین می کند."

در مورد افت و خیز عملکرد تیم در هفته های اخیر؟
"پیوستگی در نتایج کار راحتی نیست. بزرگترین عنوانی که باید از آن دفاع کنیم لیگ برتر است. بعد از سه گانه فصل قبل  ما هنوز در این رقابتیم."

راز پشت موفقیت‌های سیتی؟
" این واقعیت که همه باشگاه در یک جهت حرکت می کند. این باشگاه ثبات دارد و همه می دانند چه باید بکنند. از هیات رئیسه تا مالک باشگاه و سایر مدیران رده بالا همه هم جهت و منظم هستند."