به گزارش "ورزش سه"، اگرچه مس رفسنجان همچون فصول گذشته در لیگ بیست و سوم شروع خوبی نداشت، اما ساکت الهامی از روز اول به پیشرفت تیمش از نظر فنی و قرار گرفتن روی ریل نتیجه‌گیری اطمینان داشت. سرمربی باتجربه مسی‌ها که با انگیزه زیاد کار خود را در جمع نارنجی‎‌پوشان فوتبال ایران شروع کرد ، بعد از شکست خانگی و سنگین تیمش در هفته سوم مقابل شمس‎‌آذر تازه لیگ برتری شده با آرامشی مثال‌زدنی در نشست خبری شرکت کرد و نزدیک به 30 دقیقه با خبرنگاران بومی در رفسنجان به گفت و گو پرداخت.

ساکت در آن غروب داغ تابستانی اگرچه نمی‌توانست شکست غیر منتظره مس رفسنجان را باور کند، اما روبه‌روی دوربین‌ها خود را مقصر دانست و البته یک وعده بزرگ به هواداران واقعی مس رفسنجان داد. او خطاب به مردم رفسنجان و هواداران مس اعلام کرد که با ایجاد هماهنگی میان بازیکنان جدید و قدیم مس تیمی آبرومند را درست خواهد کرد که می‌تواند حریفی سرسخت در لیگ برتر باشد.

1947067

با گذشت چند هفته از آن روز عجیب برای الهامی و مس رفسنجان، حالا ساکت به وعده بزرگ خود عمل کرده و نتایج هفته های اخیر نارنجی‌پوشان از این مربی یک چهره محبوب نزد طرفداران رفسنجانی ساخته است.

روند خوب مس که از برد مقابل آلومینیوم اراک شروع شد، با نمایش مناسب مقابل استقلال ادامه یافت. اگرچه مسی‎‌ها با یک گل به خودی مقابل استقلال بازنده شدند اما عملکرد خوب آنها بسیار مورد توجه قرار گرفت و حتی هواداران مس هم بعد از شکست مقابل استقلال رضایت خود از روند رو به پیشرفت تیم را با تشویق الهامی و سایر اعضای تیم نشان دادند.

1947068

مسئله‌ای که ساکت الهامی و اعضای مس رفسنجان را به یک آرامش خوب رسانده، دو برد متوالی در خارج از خانه در دو بازی اخیر است که یکی از آنها اهمیت بیشتری داشت. برد مقابل ذوب‌آهن در اصفهان آنهم با سرمربیگری محمد ربیعی که در 4 فصل قبلی روی نیمکت مس حضور داشت، طیف بیشتری از طرفداران را با ساکت و تیمش همراه کرد و در نهایت پیروزی اخیر بر پیکان اوضاع را از آنچه بود، بهتر هم کرد.

مرور نتایج مس رفسنجان در 4 هفته گذشته روند روبه جلوی و پیشرفت محسوس این تیم را نشان می‌دهد؛ سه پیروزی مقابل آلومینیوم اراک، ذوب آهن و پیکان که دوتای آنها خارج از خانه رقم خورده و یک شکست مقابل استقلال 9 امتیاز را به اندوخته شاگردان الهامی افزود و بی‌شک این روند خوب آنها را امیدوار به ادامه نتایج خوب در بازی‌های آینده کرده است.

الهامی با گذر از روزهای سخت در رفسنجان حالا به یک آرامش مناسب دست یافته و با انگیزه بیشتری کارش را دنبال می‌کند؛ او با توجه به نفرات تاثیرگذاری که برای بازی در ترکیب مس انتخاب کرده یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را دنبال می‌کند که می‌تواند بیش از گذشته لبخند رضایت را به لبان هواداران رفسنجانی بیاورد.