به گزارش "ورزش سه"، تیم منچستریونایتد در چهارچوب مسابقات لیگ برتر انگلیس در خانه در ورزشگاه اولترافورد در دربی بزرگ شهر منچستر میزبان منچسترسیتی بود. تیم میهمان با ارائه یک بازی کاملا برتر توانست نتیجه قاطع 3-0 را بدست آورد و حتی اگر چند سیوهای آندره اونانا اتفاق نمی افتاد این تیم می توانست با نتیجه بهتری هم این بازی را پیروز شود.

ارلینگ هالند، بعد از این بازی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او دو گل را در شب پیروزی تیمش به ثمر رساند که یکی از روی نقطه پنالتی بود و دیگری هم روی پاس برناردو سیلوا با ضربه سر به ثمر رسید. او در دقایق تلف شده نیمه اول هم یک موقعیت ضربه سر داشت که با مهار آندره اونانا همراه شد.

1947089
1947090
1947091

بعد از بازی گواردیولا به سوی ستاره تیمش رفت و این دو به نظر می‌رسید که درباره تکنیک ضربه سر هالند در جریان بازی باهم بحث می کردند و گویا گواردیولا از هالند می‌خواست که موقع زدن ضربه سر، سرش را زیاد عقب نکشد و زدن ضربه درست را با تقلید خنده داری از موقعیت درون بازی به نمایش گذاشت.

هالند هم که انگار باور نمی‎‌کرد بعد از چنین بردی سرمربی در مورد ضربه بد سر با او حرف می‌زند، با حالت اعتراضی به گواردیولا می‌گفت که در موقعی‌هایی که قرار گرفته، ناچار به زدن این نوع از ضربه سر شده است. در ابتدای بحث به نظر می رسید این دو خیلی جدی و شدید در این باره نظر می دهند و با هم اختلاف دارند اما در نهایت با هم خوش و بش کردند و با خنده به رختکن رفتند.