به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مراسم اهدای جایزه توپ طلا گمانه‌زنی درباره برنده آن از سوی ستاره‌های سابق و فعلی و فوتبال‌دوستان بیشتر و بیشتر می‌شود. 

بسیاری از منابع نزدیک به مسی مدعی شده‌اند که این جایزه به صورت قطعی به او رسیده و برگزارکنندگان این مراسم تصمیم گرفته‌اند که هشتمین توپ طلا را هم به این بازیکن اهدا کنند تا نامش برای همیشه در تاریخ ثبت شود. 

1944962

این در حالی است که عده زیاد دیگری هم معتقد هستند که توپ طلا باید به ارلینگ هالند برسد که فصل گذشته نقش مهمی در فتح سه‌گانه رویایی برای منچسترسیتی داشت و تعدادی هم کیلیان امباپه را شایسته دریافت این جایزه می‌دانند. 

هازارد در گفتگو با نشریه فرانسوی تله‌فوت در این باره اظهار داشت:« منطقی نیست که توپ طلا را به بهترین بازیکن تاریخی در سالی که توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد ندهند. اگر شرایط در فینال جام جهانی فرق می‌کرد و فرانسه قهرمان می‌شد، این جایزه باید به کیلیان می‌رسید. بدون شک، صددرصد!»

برنده این جایزه ارزشمند قرار است دوشنبه شب در مراسمی که در شهر پاریس برگزار خواهد شد معرفی شود و انتظار می‌رود که مسی بار دیگر توپ طلا را با خود به خانه ببرد.