به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته های اخیر حال و روز چندان خوبی نداشته و دوباره مانند اوایل فصل متحمل شکست های متوالی می شوند. حالا و پس از سه باخت پیاپی در استادیوم استمفورد بریج، آرسنال فردا شب دوباره مهمان چلسی خواهد بود و میکل آرتتا در مورد این دیدار و البته احتمال جدایی الکساندر لاکازت در پایان فصل صحبت کرده است.

میکل آرتتا گفت: "در برابر بهترین تیم اروپا که فصل گذشته توانایی های خود را نشان داد به میدان می رویم و بنابراین باید در بهترین حالت خود باشیم. ما مثل همیشه برای پیروزی در هر مسابقه ای به میدان خواهیم رفت و این هدف آرسنال در دیدار فردا شب در استادیوم استمفوردبریج برابر چلسی است.

ما امروز شرایط الکساندر لاکازت را ارزیابی خواهیم کرد تا ببینیم آیا او قادر به بازی کردن در مسابقه فردا شب است یا خیر. همانطور که همه می‌دانید این بازیکن به کرونا مبتلا شده و چند روزی قادر به شرکت در تمرینات آرسنال نبود. تومیاسو نیز در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته و ما امروز و بعد از آخرین جلسه تمرینی تیم در مورد این بازیکن و احتمال قرار گرفتن نام او در لیست دیدار فردا شب مقابل چلسی تصمیم خواهیم گرفت. 

مصاحبه اخیر لاکازت مبنی بر مذاکره با تیم های دیگر؟ شرایط قرارداد به او این اجازه را می دهد در مورد آینده خود تصمیم بگیرد. ما به لاکازت اعلام کرده ایم که قصد داریم در تابستان در مورد احتمال تمدید قرارداد صحبت کنیم. من فقط می خواهم که لاکازت کاملا روی وظیفه خود یعنی دفاع از لباس آرسنال به بهترین شکل ممکن تمرکز کند. البته لاکازت همیشه در دوران حضور در آرسنال همین کار را انجام داده و به همین دلیل است که او بازوبند این باشگاه را بر بازوی خود بسته است."