به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد تغییر و تحولات بزرگی در انتظار میلان بوده و این باشگاه محبوب به‌زودی در مرکز شایعات دنیای فوتبال قرار خواهد گرفت. گروه بحرینی Investcorp در حال مذاکره برای خرید باشگاه میلان از الیوت است و در صورت رخ دادن این اتفاق، بودجه نقل و انتقالاتی هنگفت 300 میلیون یورویی برای تقویت تیم برای فصل بعد پیش بینی شده است. به نظر در اولین اقدام این گروه پولدار قصد دارد شرایط انتقال رحیم استرلینگ به لیگ ایتالیا را فراهم کند.

نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد این ملی‌پوش انگلیسی دیگر با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی رابطه خوبی ندارد و مدیر برنامه این بازیکن او را به مالکان جدید روسونری پیشنهاد خواهند کرد. رحیم استرلینگ 27 ساله در این فصل با 14 گل و هفت پاس گل در 40 بازی، عملکرد قابل قبولی داشته و البته به نظر، خودش خواهان جدایی از منچسترسیتی است. قرارداد استرلینگ در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد و در صورت عدم تمایل به تمدید قرارداد، باشگاه انگلیسی چاره‌ای جز فروش او نخواهد داشت. 

در سال‌های اخیر بارها شایعاتی در مورد جدایی رحیم استرلینگ از سیتی مطرح شده و به نظر می‌رسد این بار اخبار صحت داشته باشد. منچسترسیتی برای خرید ارلینگ هالند اقدام کرده و در صورت ورود این ستاره گران‌قیمت و نروژی، کار رحیم استرلینگ برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دشوارتر از قبل خواهد شد.

میلان به مارکو آسنسیو از رئال مادرید نیز علاقمند بوده و همچنین نام کریستوفر انکونکو هم در فهرست خرید این تیم قرار گرفته است. قیمت درخواستی رئال مادرید برای فروش مارکو آسنسیو 30 میلیون یورو بوده و لایپزیش به دنبال پیشنهادی در حدود 60 میلیون یورو برای فروش وینگر فرانسوی خود خواهد بود.