به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین ابهامات نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا به ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ یعنی رابرت لواندوفسکی اختصاص دارد. این بازیکن تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما هنوز هیچ نشانه ای از توافق برای تمدید مشاهده نشده است. از طرف دیگر گفته می شود که باشگاه بارسلونا نیز به دقت شرایط به خدمت گرفتن این بازیکن را بررسی می کند.

لوتار ماتئوس، ستاره سابق باشگاه بایرن مونیخ، در مورد وضعیت لواندوفسکی صحبت کرده و می‌گوید: "امیدوارم لواندوفسکی بایرن‌مونیخ را ترک نکند زیرا هنوز هم بهترین مهاجم دنیاست. اما اگر بازیکن و باشگاه بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسند دیگر نمی‌توان جدایی او را رد کرد. مطمئن هستم که رابرت فصل آینده همچنان بیش از 30 گل برای بایرن خواهد زد."

ماتئوس در ادامه گفت: "من هنوز هم نمی‌خواهم رابرت لواندوفسکی را در پیراهن متفاوتی تصور کنم اما در عین حال این خیلی هم من را شگفت زده نخواهد کرد. اگر بارسلونا بتواند همان قرارداد سه ساله که لواندوفسکی می‌خواهد را به او پیشنهاد دهد و دو باشگاه بر سر مبلغ نیز با یکدیگر به توافق برسند و نهایتاً بایرن‌مونیخ راضی شود، آنگاه من می‌توانم همه طرف‌ها را درک کنم."