به گزارش "ورزش ‌سه"، پس از اعلام ترکیب سپاهان مقابل آلمالیق بود که مشخص شد محمد کریمی کاپیتان اول سپاهان در فهرست این دیدار وجود ندارد و در ادامه رامین رضائیان در نشست خبری از مصدومیت کریمی خبر داد.

کریمی البته شرایط حضور در زمین را داشت، اما مورایس در شرایطی که مشکل برایان دابو حل شده بود و دقایقی مقابل صنعت نفت آبادان بازی کرده بود، ترجیح داد تا از این بازیکن به عنوان بازیکن ثابت و مغز متفکر تیم در مصاف با نماینده ازبکستان استفاده کند؛ این همان تصمیمی بود که در نبرد برابر نساجی هم شاهدش بودیم، اما در دقیقه 65 مطابق انتظار شاهد ورود کریمی به زمین بودیم.

پس از ورود کریمی به زمین بود که همه توجهات به کنار زمین و دعوای برایان دابو و مورایس جلب شد و در همین حین گل تساوی سپاهان هم توسط رامین رضائیان به ثمر رسید، تا خیلی بازگشت محمد کریمی به زمین دیده نشود.

1947978

با این حال در روزی که برایان دابو با رفتار غیرحرفه‌ای خود سبب شد تا سپاهان کمی به حاشیه برود و حالا هم به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده، خبر خوب برای هواداران سپاهان و کادر فنی تیم این است که محمد کریمی بازگشته و در مصاف با نساجی هم عملکرد خوبی پس از ورود به زمین داشت تا حالا در آستانه دیدار برابر ملوان در نقش جهان، مورایس و دستیارانش نگران پر کردن جای برایان دابو نباشند.