به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در سال ۲۰۲۰ به صورت حدی به دنبال جذب بلینگام بود و حتی از سر الکس فرگوسن خواست تا با او و خانواده‌اش صحبت کند.

با این حال، این بازیکن تصمیم گرفت که راهی فوتبال آلمان شود و با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو از بیرمنگام جدا شد و به بروسیا دورتموند پیوست تا تجربه بازی در بوندسلیگا را به دست آورد.

درخشش خارق العاده او در این تیم باعث شد که چند باشگاه بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتنش تلاش کنند و در نهایت این رئال مادرید بود که موفق شد توجه این ستاره انگلیسی را جلب کند و او را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال جذب کند.

1947519

فردیناند در پادکست Vibe with Five درباره رد پیشنهاد یونایتد توسط بلینگام گفت:" چیزی که من شنیدم این است که او نوعی تضمین می‌خواست که حتما بازیکن ترکیب ثابت و تیم اول باشد و یونایتد مایل نبود چنین تضمینی به او بدهد. این چیزی است که من از منبعی معتبر شنیدم.

چنین تضمینی به او داده نشد و بلینگام هم با خودش فکر کرد که ارزش خودش را می‌داند و اگر آنها قدرش را نمی‌دانند پس باشگاه دیگری را انتخاب خواهد کرد و در نهایت هم همین کار را کرد و پیشنهاد آنها را رد کرد. حالا او ستاره رئال است و عملکردش باورنکردنی است!"