به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال طی روزهای گذشته بوده است؛ بعد از پیروزی مس رفسنجان مقابل پیکان اخباری درباره نارضایتی سرمربی این تیم از شرایط مالی نارنجی پوشان و استعفای او مطرح شد.

الهامی در روزهای گذشته هیچ واکنشی به این مسائه نداشت و روز گذشته نیز همراه با اعضای تیم مس برای شروع تمرینات قبل از مصاف با فولاد به رفسنجان نرفت. همچنین تمرین روز سه‌شنبه مس نیز در غیاب الهامی و زیر نظر دستیاران او برگزار شد.

1948041

در واکنش به مسائل مطرح شده، در نهایت حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با عدم تایید استعفای الهامی از بازگشت او به رفسنجان صحبت کرد. بنا بر اعلام مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، سرمربی نارنجی‌های لیگ در تمرین روز چهارشنبه تیمش حضور پیدا می‌کند و کار خود را از سر می‌گیرد.

با شرایط موجود حالا هواداران رفسنجانی و اعضای تیم مس در انتظار بازگشت ساکت الهامی به تمرینات تیم خود هستند. مس رفسنجان چند هفته‌ای است از نظر فنی شرایط ایده‌آلی پیدا کرده و از 4 بازی گذشته خود 3 پیروزی مقابل آلومینیوم، ذوب‌آهن و پیکان و یک شکست مقابل استقلال دشت کرده و هواداران امیدوار به ادامه این روند خوب هستند.

1948042
تمرین روز سه‌شنبه مس رفسنجان زیر نظر دستیاران ساکت الهامی برگزار شد؛ قرار است این سرمربی از امروز عملکرد شاگردانش را بار دیگر زیر نظر بگیرد.

گفتنی است، مس رفسنجان از ساعت 15 روز جمعه 12 آبان میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.