به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت‌های پدری به قدری ادامه‌دار شده که به او لقب گرت بیل بارسلونا را داده‌اند. 

پدری از سال 2020 به بارسلونا پیوسته و در این مدت بیش از یک سال را دور از میادین بوده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، پدری 378 روز را به دلیل مصدومیت و بیماری از دست داده و نتوانسته برای بارسا بازی کند.

1948172

آخرین بار او 26 آگوست مصدوم شد و هنوز نتوانسته به شرایط بازی برسد. پدری قبل از ال‌کلاسیکو به تمرینات گروهی اضافه شد اما ژاوی ترجیح داد روی او ریسک نکند. وقتی از مربی بارسا در مورد پدری سوال شد، او پاسخ داد که اگر به پدری برابر رئال میدان دهد و دوباره مصدوم شود، ضربه روحی بسیار بزرگی به وی وارد خواهد شد.

1899563

پدری 68 بازی بارسا را از دست داده که یک مقطع به دلیل کرونا، یک مقطع به خاطر گرفتگی عضلانی و پنج بار نیز به دلیل پارگی عضله بوده است. 

بارسلونا شنبه شب در زمین سوسیداد به میدان خواهد رفت و همه چیز نشان می دهد پدری بالاخره پس از دو ماه می تواند در ترکیب بارسا به میدان برود. اکنون باید دید ژاوی از ابتدا او را در ترکیب قرار می دهد یا دقایقی در نیمه دوم فرصت پیدا خواهد کرد.

1945589

در فصل جاری فرمین لوپز بیشترین استفاده را از مصدومیت پدری برده و توانسته خودش را وارد ترکیب ثابت بارسا کند. پدری برای بازگشت به ترکیب ثابت حالا کار ساده‌ای نخواهد داشت و شاید ژاوی فعلا روی استفاده از پدری در ترکیب ثابت اصرار نداشته باشد.