به گزارش "ورزش سه"، در کنفرانس خبری پیش از بازی شمس آذر قزوین و استقلال، در غیاب جواد نکونام، حمیدرضا رجبی، دستیار او به سالن کنفرانس آمد. او در ابتدا گفت: ایشان عذرخواهی کردند چون محل کنفرانس تغییر پیدا کرد و با جلسه فنی تداخل داشت و نتوانست بیاید. در مورد بحث محرومیت‌شان هم پیگیری شد و مشکلی ندارند.

*برای ما تیم حریف فرقی ندارد
ما باید به سیر صعودی‌مان ادامه دهیم و روز به روز پیشرفت کنیم. در مورد شمس آذر که نتایج بیرون از خانه و داخل خانه‌اش متفاوت است، به دلیل سال اول حضورشان در لیگ برتر است. برای ما فرقی نمی‌کند، ما استقلال هستیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

*قرارداد مهری و هاشمی نسب
آقای مهری روز آخری که قرار بود به تیم اضافه شوند، چون سقف بودجه ما محدود بود، ایشان لطف کردند و قراردادشان را کم کردند و ما منتظریم یکسری بازیکنان‌مان قراردادهای‌شان را کسر کنند تا هم قرارداد مهری و هم هاشمی‌نسب را ثبت کنیم.

*تغییر داور بازی
استقلال امسال از شرایط داوری راضی نیست و ما دوست داریم داوران عدالت را در زمین اجرا کنند. همه داوران محترم هستند و ما امیدواریم آقای همرنگ هم فردا بهترین قضاوت‌شان را انجام بدهند.

*مصاحبه گل‌محمدی در جواب عبارت "اشک تمساح" از جواد نکونام
این صحبت‌ها برای ما اهمیتی ندارد و فکر ما این است که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و تمام ارکان باشگاه متمرکز روی کار خودمان باشیم و این صحبت‌ها اهمیتی برای ما ندارد و در یک فرصتی اگر آقای نکونام صلاح دانستند، جواب ایشان را می‌دهند.