به گزارش "ورزش سه"، یکی از طرفداران تیم ولووز به دلیل توهین نژادی در جریان یک پرونده مربوط به دو سال قبل مجرم شناخته شده است. جیمی آرنولد،  به دلیل اظهارات نژادپرستانه و تحریک اجتماع برای توهین به مدافع سابق انگلیس که به عنوان کارشناس برای اسکای اسپورت در جریان بازی ولورهمپتون واندررز و منچستریونایتد در 23 می 2021 کنار زمین حضور داشت، محکوم شده است. این اولین بازی برگشت در مولینوکس از زمانی بود که محدودیت‌های کووید برای بازگشت هواداران به داخل استادیوم‌های فوتبال برداشته شد.

پلیس وست میدلندز گفت که این مرد 33 ساله اتهامات را رد کرده بود اما روز چهارشنبه پس از یک محاکمه دو روزه در دادگاه ولورهمپتون به اتفاق آرا محکوم شد. او باید 900 پوند و همه هزینه‌های دادگاه را در دو سال جاری پرداخت کند.

1948400

به گزارش "میرور"، فردیناند به دادگاه گفت: "اگر صادق باشم، حالم بد شد. اولین باری بود که بعد از مدت‌ها به استادیوم برگشتم، آن چیزی که شما انتظار دارید نیست. من قبلاً در کودکی چنین چیزهایی را تجربه کردم، در فوتبال اما دیگر انتظار ندارم."

از فردیناند پرسیده شد که آیا آزار نژادپرستانه به او صدمه زده است یا خیر. او پاسخ داد: "بله، شما را له می‌کند. مضطرب بودم و مجبور بودم اجرای زنده داشته باشم. انتظار این وقایع را نداشتم. اما خودم را جمع و جور کردم، چون بچه‌های من باید آن پخش زنده را تماشا می‌کردند."