به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در منچسترسیتی خاتمه دهد و پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاهی راهی بارسلونا شد. 

او خیلی زود به یکی از بازیکنان اصلی و مهره‌های کلیدی ترکیب تیم جدیدش تبدیل شد و توانست اعتماد ژاوی را که علاقه زیادی هم به جذب او داشت به دست آورد، هرچند حواشی بسیاری پس از شکست برابر رئال مادرید برای او ایجاد شد. 

این ستاره آلمانی پس از این باخت از رفتار دیگر بازیکنان بارسا انتقاد کرده بود و حتی در مراسم اهدای توپ طلا در پاریس هم در کنار آنها برای گرفتن عکس نایستاد که این موضوع واکنش بسیاری از هواداران این تیم را هم به دنبال داشت. 

1946677

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده که این بازیکن از تصمیمش برای پیوستن به بارسلونا و پوشیدن پیراهن این تیم بسیار خوشحال است و همسرش هم از این نقل مکان بسیار راضی است. 

گفته می‌شود که گوندوگان صحبتی با اطرافیان و نزدیکانش داشته و منبع معتبری به اسپورت گفته که گوندوگان می‌گوید پس از شناخت خوبی که از شهر بارسلونا پیدا کرده‌، اصلا نمی‌داند که چطور توانسته هفت سال در شهر منچستر زندگی کند. پیش از این هواداران سیتی همسر این بازیکن را متهم کرده بودند که به او برای ترک انگلیس و رفتن به اسپانیا فشار آورده است. هرچند او چنین موضوعی را تکذیب کرده بود.