به گزارش "ورزش سه"، پدری از سال 2020 به بارسلونا پیوسته و در این مدت بیش از یک سال را دور از میادین بوده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، پدری 378 روز را به دلیل مصدومیت و بیماری از دست داده و نتوانسته برای بارسا بازی کند.

آخرین بار او 26 آگوست مصدوم شد و هنوز نتوانسته به شرایط بازی برسد. پدری قبل از ال‌کلاسیکو به تمرینات گروهی اضافه شد اما ژاوی ترجیح داد روی او ریسک نکند. 

1912905

پدری 68 بازی بارسا را از دست داده که یک مقطع به دلیل کرونا، یک مقطع به خاطر گرفتگی عضلانی و پنج بار نیز به دلیل پارگی عضله بوده است.

1948587 

پائو تورس، مدافع ملی پوش سابق ویارئال و حال حاضر استون ویلا، بارسلونا را در مصدومیت های پدری مقصر می داند. او به اسپورت گفت: «پدری تاوان فشار سنگین بازی های متوالی فصل 21-2020 را پس می دهد. او برای بارسا و تیم ملی بیش از 70 بازی در آن فصل انجام داد و پس از آن، مصدومیت های متوالی او را رها نکرده اند. 

من بارسا را در این زمینه مقصر می دانم. آنها باید یک دوره به پدری استراحت می دادند تا به فرم خوب فیزیکی برسد ولی در حق او ظلم شد. پدری از فوتبال لذت نمی برد و معتقدم اسپانیا هم بدون پدری یک چیزی کم دارد. با پدری هم بارسا و هم تیم ملی تماشایی‌تر خواهند بود.»