به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا هرگز تمایل خود را برای بازی برای بارسا پنهان نکرده است. در نقل و انتقالات اخیر، نام او همیشه در فهرست بارسا بوده، اما قیمت بالای او و اقتصاد آسیب دیده بارسا همیشه مانع انتقال شده است. 

بازیکن پرتغالی در آخرین مصاحبه خود با "ESPN" بار دیگر به بارسا اشاره کرد: «بازیکنی که همیشه تحسینش کرده‌ام، اینیستاست. من عاشق سبک بازی او بودم چرا که به بازی‌های بارسلونا ریتم مناسبی می‌داد.»

1913744

ستاره پرتغالی در سال های اخیر درخواست جدایی از سیتی را داشته اما هرگز باشگاهش را تحت فشار نگذاشته است. او یک فوتبالیست بسیار حرفه ای است و پپ گواردیولا همیشه از او به عنوان یک بازیکن مفید برای تیم یاد کرده است. 

ژاوی هرناندز نیز او را به عنوان بازیکنی ایده آل برای پیشرفت تیمش می بیند و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد زیرا قرارداد او در سال 2026 به پایان می رسد.

1910484

به احتمال بسیار زیاد تابستان آینده آخرین بار خواهد بود که سیتی می تواند مانع جدایی او شود، هرچند گواردیولا همیشه به صراحت گفته است که بازیکنی را به زور حفظ نخواهد کرد. رقم انتقال برناردو بیش از 60 میلیون یورو است و عملاً بارسا با شرایط مالی فعلی تابستان بعد هم شانس زیادی برای خرید او نخواهد داشت مگر انتقال قرضی با بند خرید اجباری برای 2025 باشد.