به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی پس از پیروزی بزرگ مقابل منچستر یونایتد فردا برابر بورنموث صف‌آرایی می‌کند تا با پیروزی، خود را در رقابت قهرمانی حفظ کند. پپ امروز در گفتگو با خبرنگاران نظراتش پیش از این بازی را ارائه داد.

رقابت قهرمانی؟
هر فصل لیگ برتر سخت‌تر از قبلی می‌شود. هفته به هفته و روز به روز تیم‌ها قوی‌تر می‌شوند. اما این یک چالش برای ماست. باید بازی‌ها را ببریم. فعلا مهم این است که ما هنوز به صدر نزدیک هستیم. برای برگشت به آنجا تلاش خواهیم کرد. هنوز ۲۸ بازی در پیش داریم و خیلی چیزها ممکن است رخ دهد.

1949017

استراحت در وسط هفته؟
خیلی خوب است که یکی دو روز مرخصی داشته باشی. البته که وقتی بازی‌های زیادی داریم گلایه نمی‌کنیم.

آندونی ایرائولا، سرمربی بورنموث؟
او سال‌ها در تیم‌های مختلف حضور داشته است. او خیلی باهوش است. فکر نمی‌کنم فردا وضعیت متفاوتی باشد. او همان کیفیت بالای سابقش را نشان می‌دهد.

واکنش هالند به مراسم توپ طلا؟
او بسیار خوشحال بود که مدعی‌ای نزدیک به مسی و امباپه و بقیه بازیکنان است. شب بزرگی برای منچستر سیتی بود. هالند تمام دوران حرفه‌ای‌ خودش را پیش رو دارد. او واقعاً از رسیدن به آنجا خوشحال بود.

1949016

نظر دیگری درباره پیروزی در دربی هفته قبل؟
بردن آنها آسان نبود،. ما برای منچستر یونایتد احترام زیادی قائل هستیم. ما آنها را بردیم زیرا بازی خوبی انجام دادیم. همین.

حرف آخری درباره بورنموث؟
همانطور که گفتم می‌خواهیم عملکرد خوبمان در هفته قبل را تکرار کنیم و حتی بهتر شویم. طبیعی است که سه امتیاز را بخواهیم، اما یک بازی باکیفیت و سطح بالا هم می‌خواهم.