به گزارش "ورزش سه"، دیویس برای مدتی طولانی است که یکی از گزینه‌های رئال مادرید به حساب می‌آید و گفته شده بود که قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 راهی این باشگاه شود.

مدیران بایرن مونیخ علاقه زیادی به حفظ این بازیکن و تمدید قرارداد با او دارند اما به خوبی از علاقه او برای ترک این باشگاه و پیوستن به رئال مادرید مطلع هستند و به همین دلیل قصد دارند برای فروش او وارد مذاکره شوند و مانع جدایی او نخواهند شد. 

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده که چند باشگاه لیگ برتری از جمله منچسترسیتی و چلسی علاقه زیادی به جذب این ستاره کانادایی دارند و امیدوار هستند که بتوانند برای به خدمت گرفتن او در تابستان سال آینده رقابتی جدی داشته باشند. 

1943141

این در حالی است که مدیران رئال مادرید به هیچ وجه نگران این شرایط نیستند و اطمینان دارند که دیویس مصمم است تا پیراهن این تیم را به تن کند و مذاکراتی هم در چند هفته اخیر بین آنها و مدیر برنامه او انجام شده که اطمینان آنها را بیش از پیش اضافه کرده است. 

از سوی دیگر، روزنامه آلمانی بیلد هم خبر داده که مدیران بایرن مونیخ با بررسی تمامی شرایط به این نتیجه رسیده‌اند که در صورت دریافت پیشنهادی با مبلغ 50 میلیون یورو حاضر به فروش این ستاره تیم‌شان خواهند بودT ولی پیشنهادی کمتر از این مبلغ را به هیچ وجه نخواهند پذیرفت.