به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی هرناندز پس از شکست در ال‌کلاسیکو به دنبال پیروزی مقابل رئال سوسیه‌داد و برگرداندن روحیه خود بودند.

سوسیه‌داد بازی را کاملا بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی مالکیت توپ را بر عهده داشت.

در دقیقه ۴ شوت اویارزابال از بین بازیکنان بارسا در محوطه جریمه را ترشتگن دفع کرد تا مهمان از خوردن گل در دقیقه‌های ابتدایی نجات پیدا کند.

ویدئو: 315701

چند دقیقه بعد باز هم اویارزابال فرصت داشت دروازه را باز کند اما با خروج ترشتگن و کور شدن دید بازیکن سوسیه‌داد، ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵ و باز هم حمله از سوسیه‌داد! این بار کوبو حرکتی خوب را آغاز کرد و سعی داشت توپ را از ترشتگن عبور دهد اما او با پایش واکنش فوق‌العاده‌ای نشان داد و توپ را دفع کرد.

سپس مسابقه به شکل قابل توجهی افت کرد و هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند. بارسلونا توان خلق حمله نداشت و در دفاع هم نسبتا خوب عمل کرد تا به میزبان اجازه گلزنی ندهد.

1949735

همین شرایط باعث شد بازی با نتیجه صفر-صفر در نیمه اول به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم هم با وضعیت مشابه نیمه اول آغاز شد. خبری از حمله و موقعیت گلزنی از سوی هیچکدام از دو تیم نبود و بازی به شدت خسته‌کننده دنبال می‌شد.

بارسلونا به نظر پس از باخت در ال‌کلاسیکو از لحاظ روحی دچار افت شده بود و بازیکنان بی‌روحیه به بازی ادامه می‌دادند.

1949736

تا دقیقه ۹۰ بازی به شکل سرد و بدون هیجان دنبال می‌شد تا اینکه بارسلونا فشارهایش را در آخرین دقایق بازی بیشتر کرد. در این دقیقه پدری با یک پاس زیبا گاوی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او با ضربه‌ای نه‌چندان خوب نتوانست دروازه را باز کند و دروازه‌بان حریف توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۹۲ سانتر ایلکای گوندوگان از پشت محوطه جریمه را رونالدو آرائوخو با ضربه سری زیبا وارد دروازه کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. صحنه به شدت مشکوک بود و داور مجبور به مشورت با کمک داور ویدئویی شد. پس از گفتگویی کوتاه داور گل را سالم اعلام کرد تا بارسلونا در آخرین ثانیه‌های بازی به یک پیروزی دراماتیک و روحیه‌بخش برسد.

1949734