به گزارش ورزش سه، بر اساس اعلام روابط عمومی رسانه‌ها باید قوانین زیر را در مسابقات آسیایی رعایت کنند والا با برخورد افسران رسانه‌ای مواجه خواهند شد و کارت آنها پانچ می‌شود:

بولت فولاددر زمان تمرین رسمی تیم‌ها روز قبل از بازی، و در روز بازی، فقط عکاسان و فیلمبرداران مجاز به حضور در محوطه پشت تابلوهای تبلیغاتی هستند و خبرنگاران مجاز به حضور در محوطه زمین نیستند و باید در جایگاه خبرنگاران مستقر شوند. داشتن آی‌دی کارت، کاور مسابقات (کاورهای قدیمی و یا مسابقات داخلی مورد تایید نیست) و داشتن دوربین حرفه‌ای برای استقرار در این منطقه الزامی است.

بولت فولاداگر تمرین رسمی تیم‌ها بسته باشد، رسانه‌ها  تنها مجاز به حضور در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین هستند.

بولت فولادهرگونه فیلمبرداری با دوربین‌های غیر حرفه‌ای از جمله موبایل و گوپرو ممنوع است.

بولت فولادگرفتن لایو از بازی، تمرین رسمی، کنفرانس خبری و تمام فعالیت‌های مربوط به مسابقه برای شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام ممنوع است.

1949821


بولت فولادعکاسان (به جز عکاس رسمی AFC) تنها  مجاز به حضور در ۲ دقیقه ابتدایی کنفرانس‌های خبری  هستند و بعد از خروج عکاسان، کنفرانس آغاز خواهد شد.

بولت فولادعکاسان مجاز به انجام مصاحبه با بازیکنان و یا کادر فنی، قبل و پس از بازی، در میکسدزون، محل کنفرانس خبری و سایر بخش‌ها نیستند.

بولت فولاددو ساعت قبل از شروع بازی، عکاسان و فیلمبرداران اجازه ورود به زمین را خواهند داشت و قبل از آن باید در اتاق عکاسان مستقر شوند.

بولت فولادگذاشتن لوگو، موبایل و ویس رکوردر بر روی میز کنفرانس خبری مجاز نیست.

بولت فولاد عکاسان و فیلمبرداران تنها مجاز به نشستن پشت تابلوهای تبلیغاتی، حداکثر تا حدفاصل دو پرچم کرنر هستند.