به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در زمین رئال سوسیداد به یک پیروزی کلیدی دست یافت. بارسا خوب بازی نکرد ولی گل دقیقه پایانی رونالد آرائوخو کافی بود تا به سه امتیاز با ارزش دست یابد. 

1949848

خبر خوب دیگر برای بارسا بازگشت پدری پس از دو ماه و نیم بود. او کار را از روی نیمکت شروع کرد ولی در دقیقه 57 به جای روبرت لواندوفسکی به زمین رفت و در همان دقایقی که بازی کرد، نشان داد چه مهره ارزشمندی است. 

او در دقیقه 92 یک پاس فوق العاده به گاوی داد ولی هافبک جوان قدر پاس را ندانست و ضربه اش راهی به دروازه پیدا نکرد.

1949849

پدری در پایان بازی از هر نظر خوشحال بود. او به خبرنگاران گفت: «احساس خیلی خوبی دارم و خیلی دوست داشتم دوباره بازی کنم. وقتی مصدوم می‌شوید، برای سلامتی بیشتر از قبل ارزش قائل خواهید شد. بسیار خوشحالم که برگشتم و دوباره حس فوتبال را به دست آوردم.»

بازیکن محبوب ژاوی: «در این مدت خیلی ها از من یاد کردند به خصوص مربی که تمجیدهای او همیشه باعث افتخارم است. او همیشه حرف های خوبی در مورد من می زند.»

برد پر زحمت: «بازی؟ واقیعت این است که امروز بازی درخشانی انجام ندادیم اما مهم پیروزی است. بعد از شکست در ال‌کلاسیکو خیلی خیلی اهمیت داشت تا میدان را با سه امتیاز ترک کنیم. هر نتیجه ای غیر از برد ما را از کورس قهرمانی دور می کرد.»