به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب با نمایشی عالی، دورتموند را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد. توماس توخل پس از بازی در گفتگو با اسکای، با حضور لوتار ماتئوس، کارشناس این شبکه، به او و دیتمار هامان حمله کرد و در طول مصاحبه بارها به آنان طعنه زد.

1950083

او در مورد دلیل عملکرد خوب تیمش گفت:«من نمی‌دانم اما دیدی و لوتار قطعا می‌دانند. آنها همه چیز را می‌دانند.»

این سرمربی آلمانی در آخر پس از انتقاد از اخبار روزهای پیش مبنی بر اختلاف و مشکلات زیاد در تیم بایرن، گفت:«تیم ما به اندازه آنچه در رسانه‌ها نوشته شد بد نیست. امروز ما ۴-۰ پیروز شدیم، حالا شما خبرنگاران باید یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای انجام دهید. خوش بگذرد. حالا می‌توانی کارت را انجام دهی، اما بدون حضور و صحبت با من!»

او با گفتن این جملات مصاحبه را ترک کرد. این در حالی بود که ماتئوس قصد داشت صحبت کند و اظهاراتش را در روزهای گذشته به نوعی توجیه کند، اما توخل رفت و مصاحبه را نیمه‌‌کاره گذاشت.

1950084

سرمربی بایرن دلیل این کار و صحبت علیه ماتئوس و هامان را در گفتگو با بیلد توضیح داد:«هر هفته آن دو نفر علیه من و تیمم صحبت می‌کنند. هر هفته حرف‌هایی را به زبان می‌آورند که حقیقت ندارند و به تیم فشار وارد می‌کنند. هر هفته خبرنگاران در مورد این دو نفر از من سوال می‌کنند و من همیشه وسط ایستاده‌ام و حرفی نزدم. دیگر نمی‌خواهم وسط بایستم و بحث را عوض کنم. امروز روزی بود که بالاخره باید موضع می‌گرفتم و کاری می‌کردم.»