به گزارش "ورزش سه"، دیشب توماس توخل پس از پیروزی برابر دورتموند در گفتگوی تلویزیونی اسکای به لوتار ماتئوس و دیتمار هامان طعنه زد و آنان را زیر بار انتقاداتش گرفت.

او در مصاحبه با بیلد نیز تاکید کرد که از کارش راضی است، زیرا این دو بازیکن سابق بایرن و کارشناس حال حاضر شبکه اسکای اسپورت، در هفته‌های گذشته سبک بازی بایرن مونیخ را زیر سوال بردند و معتقد بودند که بایرن مونیخ تحت هدایت توماس توخل هیچ پیشرفتی نداشته است و فقط در حال حرکت رو به عقب است.

1950100

توخل هم برد بازی دیشب را فرصت خوبی دانست تا به ماتئوس و هامان و بقیه کارشناسان و خبرنگارانی که نسبت به بایرن انتقاد داشتند، حمله کند و پاسخ آنان را بدهد.

ماتئوس دیشب خواست دلیل انتقاداتش به توخل را توضیح بدهد اما سرمربی آلمانی با ترک مصاحبه، گفتگو را تحت تاثیر قرار داد و به حاشیه برد.

1950101

او امروز در مصاحبه‌ای به حرف‌های توخل واکنش نشان داد و تاکید کرد که او نیز از انتقاداتش پشیمان نیست.

«فکر می‌کنم به‌عنوان یک متخصص و کارشناس حق دارم چنین چیزهایی بگویم. اگر توماس توخل این موضوع را خوب نمی‌دانست و نمی‌خواست این را درک کند، به خودش بستگی دارد که چگونه با آن برخورد می‌کند. از من هم انتقاد شده است. بارها در گذشته، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی از من انتقاد شده است. سکوت کرده‌ام و سعی کردم در بازی بعدی بهتر عمل کنم. تیم واکنش خوبی در بازی با دورتموند نشان داد، درست است. ولی این فقط برای الان جواب می‌دهد و بازی‌های ضعیف قبلی را توجیه نمی‌کند. توماس توخل مطمئناً دوباره آرام خواهد شد. او الان عصبانی است. آیا در آینده با او ملاقات می‌کنم؟ من مشکلی ندارم. اصلا می‌‌توانیم با هم نوشیدنی هم بخوریم.»