به گزارش "ورزش سه"، کانسلو از زمان پیوستن به بارسلونا در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده و عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته است. 

او در همان چند بازی ابتدایی نشان داد که از مهارت و توانایی قابل توجهی برخوردار است و می‌تواند به یکی از مهره‌های کلیدی ترکیب بارسا تبدیل شود و به همین دلیل خیلی زود مورد اعتماد ژاوی قرار گرفت و به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شد. 

اما حالا موندو دیپورتیوو مدعی شده که استفاده از این بازیکن دردسرهایی جدی را برای ژاوی به همراه داشته است و در واقع تعادل آن‌ها را در زمین برهم زده است که به هیچ وجه مورد تایید سرمربی این تیم نیست و باعث ناراحتی او شده است. 

1949311

این بازیکن علاقه زیادی به پیش‌روی تا خط حمله دارد و در این کار هم ماهر است اما چنین اقدامی باعث می‌شود که خط دفاعی بارسا بسیار آسیب‌پذیر شود و این موضوعی است که در این مدت بارها مورد توجه کادر فنی این تیم قرار گرفته است. 

از سوی دیگر، عملکرد هجومی او در چند بازی اخیر چندان درخشان نبوده و این بازیکن به عنوان مدافع راست باعث ایجاد آسیب به خط دفاعی و استفاده از سه مدافع میانی که فصل گذشته یکی از عوامل موفقیت بارسا بود شده است. 

با توجه به این که مدیران بارسلونا روی استفاده از کانسلو تاکید دارند و خود ژاوی هم علاقه زیادی به او دارد، به وجود آمدن این شرایط دردسری جدی را برای او به همراه داشته است و باید هرچه زودتر راهی برای حل این مشکل پیدا کند.