به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در حالی موفق شد سه امتیاز بازی برابر رئال سوسیداد را به‌دست آورد که تک گل این دیدار را در فاصله چند ثانیه پیش از سوت پایان بازی به ثمر رساند. 

رونالد آرائوخو ناجی تیمش در دیداری شد که به عقیده بسیاری بدترین عملکرد این فصل بارسلونا در آن به نمایش گذاشته شده بود اما توانست با سه امتیاز و گل لحظه آخری از زمین خارج شود تا شرایط برای آن‌ها خصوصا با تساوی شب گذشته رئال مادرید بهتر شود. 

این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان ژاوی در طول چند هفته اخیر بارها و بارها با گل‌هایی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند شرایط را به سود خودشان تغییر داده‌اند و آماری جذاب را در این زمینه به ثبت رسانده‌اند. 

1949834

روزنامه موندو دیپورتیوو با انتشار مطلبی مدعی شده که بارسلونا تا به حال در این فصل توانسته 12 امتیاز را فقط پس از عبور از دقیقه 80 هر بازی به‌دست آورد که رکوردی جذاب و فوق العاده برای این تیم است. 

هرچند نمی‌توان از عامل شانس در این زمینه چشم پوشی کرد اما در عین حال، این رکورد نشان می‌دهد که بازیکنان بارسلونا تا لحظه آخر دست از تلاش و جنگیدن برای کسب امتیاز از حریفان برنمی‌دارند و حاضر هستند تمام توان‌شان را برای پیروزی این تیم در زمین به کار بگیرند.