تازه ترین مصدومیت مهاجم کهنه کار سوئدی تردیدهایی را در مورد آینده این بازیکن در میلان به وجود آورده است.

نشریه گاتزتا معتقد است باشگاه میلان باید هر چه زودتر در مورد آینده زلاتان ابراهیموویچ تصمیم گیری کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم 40 ساله سوئدی میلان این روزها به سختی در تلاش است تا از مصدومیت آشیل که در جریان دیدار مقابل یوونتوس دچارش شد رهایی پیدا کند و انتظار می رود برای بازی در شهرآورد میلان مقابل اینتر آماده بازی باشد اما تعدد مصدومیت های این بازیکن و به خصوص آخرین مصدومیت او باعث شده است تا سوالاتی در مورد آینده این بازیکن در میلان به وجود بیاید.

نشریه گاتزتا در تازه ترین شماره خود با اشاره به پایان قرارداد ابراهیموویچ با میلان در پایان این فصل معتقد است نیازی به مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن وجود ندارد و خود مهاجم کهنه کار باید در این مورد تصمیم بگیرد.

اگر ابراهیموویچ بتواند شرایط فیزیکی و انگیزه اش را در وضعیت مطلوبی نگه دارد، میلان به شدت به تمدید قرارداد با او علاقه دارد چرا که سران این تیم به زلاتان باور دارند و او را یکی از مهره های کلیدی رختکن تیم می دانند اما اگر زلاتان دیگر از بازی کردن خسته شده باشد و دیگر با انگیزه نباشد، طرفین راه هایشان را از هم جدا خواهند کرد.

هنوز در مورد تمدید قرارداد زلاتان تصمیم گیری نشده است اما با نزدیک شدن به پایان فصل، سوالاتی در این باره به وجود خواهد آمد و میلان باید هر چه زودتر موضعش در مورد این بازیکن را اعلام کند.