به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در طول تابستان در تلاش بود که قرارداد جدیدی را با دمبله به امضا برساند و او هم برای تمدید قرارداد متقاعد شده بود اما ناگهان تصمیم گرفت راهی پاری سن ژرمن شود. 

این تصمیم به حدی ناگهانی و باورنکردنی بود که ژاوی در اردوی پیش فصل تیمش در آمریکا و در لابی هتل محل اقامت‌شان جلسه فوری را با او تشکیل داد و سعی کرد این بازیکن را از تصمیمی که گرفته بود منصرف کند اما موفق نشد. 

این بازیکن فرانسوی در نهایت به کشورش برگشت تا فرصت بازی کردن برای پی اس جی و حضور هممزمان در کشورش را داشته باشد، هرچند شرایط در این این تیم چندان مطابق خواسته او پیش نرفته است. 

1916438

این ستاره پاری سن ژمن درباره تصمیمش برای ترک این باشگاه گفت:« بله، من پیش از این گفته بودم که قصد دارم در بارسلونا بمانم اما پس از آن که با مدیران پی اس جی صحبت کردم، متقاعد شدم که باید بارسا را ترک کنم. قراردادم را با پی اس جی امضا کردم چون آنها باشگاهی فرانسوی هستند و من خیلی دوستشان دارم.»

دمبله پس از پیوستن به پی اس جی هنوز نتوانسته درخشش سابقش را در این تیم تکرار کند اما لوئیس انریکه علاقه خاصی به او دارد و همچنان روی استفاده از او در ترکیب ثابت تیمش تاکید دارد.